شناسایی دستگاه‌های لیزر موهای زائد و مقایسه طول موج‌ آن‌ها

یکی از بهترین روش‌ها به‌جهت از بین بردن موهای زائد، استفاده از دستگاه لیزر است که در چند جلسه، تمام موهای زائد شما را از بین زرخرید و پوست شما را زیبا و رقیق می‌کند. در این نوشته می‌خواهیم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد را به شما معرفی و طول موج دستگاه‌های گوناگون را با هم بررسی کنیم.

دستگاه لیزر الکساندرایت، در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر موهای زائد است. به‌قصد دستگاه لیزر الکساندرایت، تکنولوژی‌های دقیق و دانش تخصصی به مشغله رفته‌است تا بدون آسیب رساندن به لحات افراد، موهای زائد بدنشان از بین برود.

دستگاه لیزر الکساندرایت، مدل‌های مختلفی دارد که  اکثر آن‌ها موثر هستند. از میان تمام مدل‌های دستگاه الکساندرایت، دستگاه لیزر کوترا از همه پیشرفته‌تر و بهتر است. به دستگاه لیزر کوترا، الکس سرد هم گفته می‌شود.

دلیل برتری روش الکساندرایت کوترا (الکس سرد) بر سایر دستگاه‌های لیزر موهای زائد این است که این روش، بری عوارض جانبی و آسیب باعث ازبین‌بردن موهای دائمی بدن می‌شود. البته دستگاه  لیزر کوترا، مزایای دیگری هم دارد که در این نوشته با آن‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد رخ آرا

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم پلاس | بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق -- سال 1400

دستگاه لیزر دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتری در طول درمان، نور با طول موجه کوتاه و بلند پرتوافکن می کند تا انواع موهای نوردار و متوسط در انواع پوست های روشن تا میانگین ​​را از بین ببرد. این دستگاه به چندین جلسه لیزر کوتاه و بدون لنگ بین جلسات اقتضا دارد.

دستگاه لیزر روبی با طول موج ۶۹۵ نانومتری یکی از قدیمی‌ترین و کم استفاده‌ترین دستگاه های حی در بازار است. این دستگاه سال‌هاست که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد زیرا می تواند به طور ثمربخش و ایمن موهای زائد را با کمینه عوارض جانبی از بین ببرد. این دستگاه یک انتخاب عالی به منظور از مبرهن بردن موهای روشن یا نازک است اما نباید برای پوسته های تیره یا به رنگ برنز استفاده شود. نکته مهم در مورد لیزر روبی این است که تاخیر بین پالس های لیزر به کوه طور خاص برای به حداقل حمل کردن ناراحتی بستری در طول درمان نگارگری شده است. این امر منجر به از بین بردن انتخابی فولیکول های مو می شود، در حالی که استعمال از آن برای پوست کاملا ایمن بوده و دردی به‌همراه نخواهد داشت.

دستگاه لیزر موهای زائد صورت و بدن | لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱ -- سال 1400

واقع در بورلی هیلز آمریکا که اکثر مراجعین آن نیز بازیگران هالیوود می باشد، از همین دستگاه استفاده می کند. کیم کارداشیان یکی از معروفترین چهره های هالیود به تازگی در مصاحبه با مجله اعلام کرد که از خدمات لیزر موهای زائد کلینیک استفاده کرده است.

دستگاه “جنتل مکس پورو” ساخت کمپانی “کندلا” آمریکا است و آخرین و آباد ترین دستگاه لیزر دنیا برای از بین بردن و لیزر موهای زائد است. یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز هستن آن به قویترین و اختصاصی ترین کولینگ یا سیستم خنک عامل (اسپری) جانب کاهش حس درد و التهاب و سوزش می باشد.

یکی از خصوصیات منحصر بفرد دستگاه جنتل مکس پرو کندلا، قابل تنظیم وجود داشتن عرض پالس (Pulse Duration) و میزان انرژی (Fluence) برای از بین بردن هر نوع مو با هر ضخامت و همچنین با هر رنگ پوستی است که قابلیت را در درمان حتی پوستهای تیره تر نیز افزایش داده است.

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

مطالب قبلی :


سریال آکتور نصیب ۴ چهارم (دانلود قسم 4 اکتور کامل)
تامین اجتماعی کره جنوبی در 14 فوریه 2023 بازده
درخواست تجدید نظر مجازات قانونگذار سابق
دستگاه لیزر تیتانیوم مفرش نی نی سکوی پرتاب موشک
(سرب) کره جنوبی بازمانده زلزله زده را نجات داد