سلتیک و شرکت برندز فروگی را تصاحب کرد
Refined Brands، میهمانان شاخص مبتنی بر Cornwall Celtic & Co، داراییها و بدهیهای برند پوشاک کودکان Frugi را خریداری کرده است.
از انتخاب PwC پیروی می کند تا جایی که مدیران کسب و کار Cut4Cloth.
Frugi یک علامت تجاری ثبت شده در کورنوال است و Brands' Queens، Cornwall فعالیت می کند.
سفارشات وب سایت مکان آن منتقل شده است.
برندهای اصلاحشده و راهاندازی مجدد Frugi، که در سال 2004 بود و به دست بشر لباسهای کودکانهای پایدار ساخته بود، با استفاده از مرینو از ترکیب آنها، بطریهای بازیافتی لباسهای بیرونی را بهعنوان بطریهای بازیافتی ایجاد کرد.
جیمز ویلیامز، برندز، میگوید: «من با این لباسهای کودکانه پیشگام و شغلی در کورنوال وجود دارم.
ما این هستیم که Frugi خانواده اصلی ما هستند.
ما طرفدار کوتریزر Frugi و ارزش حکاکی پایدار آنها هستیم.
"
مارگارت مکدونالد، سمت فروگی، اظهار داشت: «من در کنار برندز، شرایط تحریککننده فروگی را از بین میبرم.
Cornish پایدار مارک های آینده است.
نه اینکه Frugi جایگزین و با توجه به برند لباس کودکان اروپا شود.
جنیفر بولتون و سیگیل در Frugi افزودند: «ما انرژی میگیریم تا ارزشهای همسو با برندهای پیشگام را داشته باشیم و در واکشی و تولید پایدار مشترک باشیم.
»
Refined Brands در فوریه 2021 تأسیس شد تا زمانی که خرده فروشان بن بارنت، مایکل رهامیم و هارلو (با هم: Eight، Whistles، Hobbs، چیزهای جهان در حال گسترش، Ratsey and Lapthorn، JJill Inc، Kaporal، Networks و OneStock)، Kvika، تاسیس شدند.
پورت سالی و سرمایه گذاری سوتر.
سلتیک و شرکت برندها، بنیانگذاران این برند و کات ویتورث بودند.
چرخش برندهای پالایش شده پشت سر برندهای بریتانیایی است که مصرف کننده مشترک آن جذاب و «پایداری در هسته آنها» است.